6 July 2011

Si Kecik Damia Uzma

Assalamualaikum and Hye Readers..

Seminggu dia bertapak dekat rumah aku.. Dia gaduh dengan abah dia nak tidur dekat rumah aku.. Umur si cilik nih baru tiga tahun.. Tapi cerdik yang amat.. Aku pun kalah kalau cakap dengan dia.. Cerdik sepasal.. Pandai cakap pulak tuhh.. Yang paling aku suka dengar dia cakap time busuk mengaum.. Aku pun tak tahu la dekat mana dia dengar perkataan tuu.. Tapi bila dia dah balik rumah dia.. Kami sekeluarga memang terasa rindu sangat dekat dia.. Iye lahh, kami jaga dia sejak dia kecil lagi.. Aku suka budak-budak yang comel then cerdik plak tuu.. Syokk sangat bila main dengan budak-budak yang nak membesar nihh.. Otak dorang sentiasa berfikir..

Damia Uzma Binti Azhar

Thanks For Reading

6 comments:

  1. Comel! SaYA punn ada adik kecik. Nak tengok? jom singgh my blog. ada pic kami berdua. haha. jangan lupa koment sekali.

    btw, blog ni comel gila! dah follow

    kerdildesa.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. orraitt aizie..
    btw thnkx ye..
    aizie akn di follow balek..
    hehe..:)

    ReplyDelete
  3. haha , terima kasih. btw, saya budak besar. saya pun comel juga tau! lalalala ;)

    ReplyDelete
  4. thnkx ye harafawza..gmbar bdak harafawza 2 pn comel jgk..:)

    ReplyDelete

Assalamualaikum Tuan Puan Komen yang Cantek & Hensem .
Sila Tinggalkan Komen Anda Di Sini .
Satu Pun Jadi lahh . Hekhek ^_^

✿✿✿✿copyright©2011-2014 all rights reserved by fiza suhaimi✿✿✿✿