13 June 2012

Wordless Wednesday : Kek Ular

Assalamualaikum and Hye Readers..


Comel je kan korang kek ular tu.. Seni kreatif makanan.. Agak-agak korang lah kan sanggup tak korang nak makan? Atau korang nak buat hiasan je sampai berulat? Karang membazir plak kan.. Apa-apa pun enjoy it okayy! :)

Thanks For Reading

72 comments:

  1. comel sangat yaya nak simpan lah tak sanggup makan ^_^

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tu lah.. Kalau fiza pun tak sanggup nak makan jugak.. Hekhek.. ^_^

      Delete
  2. perghh sayang nak makan..tp kalau lapar ngap jugak.haha

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kalau lapar semua masuk perut.. Tak kisah laa comel ke tak.. Janji kenyang.. Hekhek..

      Delete
  3. Replies
    1. Kalau tengok lama-lama comel laa ery.. Haha.. :P

      Delete
  4. hahah cumel giler..trase manis nk mkn kepala ular strawberi tu..:P


    http://encikcopypaste.blogspot.com/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Air liur dah menitik nih.. Hakhak.. Makan kepala dulu, baru makan badannya.. :P

      Delete
  5. Replies
    1. Memang sedap sangat! Acee belum rasa tapi dah cakap sedap.. Hekhek.. :P

      Delete
  6. Replies
    1. Memang kreatif sangat kan.. Budak-budak pun boleh tertarik even bentuk ular.. :)

      Delete
  7. cantiknyaaaa... kalau ena dpt, ena awetkan bende ni.. syg ooo nk mkn.. hahaha

    ReplyDelete
    Replies
    1. Betul tu ena.. Memang sayang sangat nk makan.. Hekhek.. :D

      Delete
  8. tak sanggup nak makan kalau macam ni , cantik sangad . hihi :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tatap sehari semalam baru sanggup nak makan.. Hihihi.. :D

      Delete
  9. Ni bukan gambar kek kat fb Pen Merah ke?? Hehe

    ReplyDelete
  10. Kreatifnya...cantik dan sayang nak makan.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Memang kreatif sangat kan kak norzie.. Sampai sayang nak makan.. :D

      Delete
  11. Hoho.. nk mkn pn tkt cmni. haha :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hoho.. Makan kepala dulu.. Hakhak.. :P

      Delete
  12. wahhh sedaaaaaap sgt :D aisyah ni dah la suka mkn strawbery. haha

    ReplyDelete
    Replies
    1. Fiza pun suka jugak strawbery.. Tambah-tambah kek tu penuh dengan strawbery.. Memang terliur lah.. Hakhak.. :P

      Delete
  13. erkk mmg kreatif . tp cam takut plak nak mam :p

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kreatif sangat kan! Makan kepala dulu.. Hekhek.. :P

      Delete
  14. ie , tak sampai hati pulak nak makan . kesian kat ular tu . haha .

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kesian dekat ular tu atau kesian dekat kek tu? Hekhek.. :D

      Delete
  15. terlalu comel sampai nk simpan hingga ke tua...hehhe

    ReplyDelete
    Replies
    1. Berulat laa sayang oii.. Hekhek.. :D

      Delete
  16. warna nampak sedap...ketepikan part kepala tu..xpun hancurkan dulu guna garpu sampai lunyai...
    tips makan..kena mula dari ekor dulu..ala2 menyedut...'slruppp!'..cam mamee slurp kannnn

    ReplyDelete
    Replies
    1. Fiza boleh bayangkan macam mana.. Memang slrupp habis la.. Rasa geli la plak slrupp dari ekor dulu yumida.. Kehkeh.. :P

      Delete
  17. Salam fiza :)

    Comel! pandai lak pembuatnya guna stoberi sbg kepala ular yep,ehehehe.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Wslm Lana.. :)

      Bukan fiza yang buat laa Lana.. Fiza curik gambar tu dekat Facebook je.. Hakhak.. Kalau fiza yang buat tak kan jadi comel macam tu Lana.. Fiza pun tak dapat bayang macam mana kek yang fiza buat tu.. Kehkeh.. :P

      Delete
  18. nampak menyelerakan... tapi tak sanggup nak makan.. hehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. Makan kepala dulu.. Lepas tu mesti sanggup nak makan.. Hehe.. :P

      Delete
  19. Replies
    1. Mesti boleh.. Sedap ni.. Hehe.. :D

      Delete
  20. huwaaa tkut nye nk makan..tp kalau lapar balon je.. hehehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. Betul tu.. Kalau lapar balon je.. Tak ingat apa dah.. Haha.. :P

      Delete
  21. Kalau Mieya, yg ular tu Mieya tolak ketepi. Yang lain boleh dimakan. hihi

    ReplyDelete
    Replies
    1. Rugi Mieya tolak ketepi ni.. Sedap tahu.. Tak jadi la Fiza nak belanja Mieya.. Hehehe.. :P

      Delete
  22. comey je... hehe... ambik strawberry tu, terus mati ular... hahaha...

    "keep smiling"
    ^_^

    -Wan Niahix-

    ReplyDelete
    Replies
    1. Betul! Ambik strawberry tu dulu.. Conform mati terus.. Baru boleh makan.. Hahaha..

      Delete
  23. Serious takkan makan, tapi memang cantik kek ni. hehe =D

    http://thenurulee.blogspot.com/2012/06/my-birthday-on-this-year.html

    ReplyDelete
    Replies
    1. Makan kepala dulu Nurulee.. Baru boleh makan.. Hehe.. Memang cantik kan.. ^_^v

      Delete
  24. xmo laa mamam, nti jadi orochimaru plak, erkk...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jadi orochimaru comel apa caliph.. Hehehe.. :D

      Delete
  25. Sangat kreatif..
    Tapi macam tak lalu plak nak makan..hehe.. :)

    ReplyDelete
  26. giler sedap :D nak sikit2

    http://orangyangseringdisalahanggap.blogspot.com/

    ada entry baru..usya2 lah ye :)

    ReplyDelete
  27. sayang, ini bukan kek. ini pavlova. kreatifnye yang buat ni..

    tapi siyessss, comel gile!!! mesti terpikir patplohpat kali nak makan kan?? tgk kepala ular je dah rasa mcm anak ular betul. comelll!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ehhh.. Betul jugak kan Ruzz.. Pavlova yang banyak buah-buah atas dia kan.. Memang kreatif sangat..

      Makan kepala dia dulu Ruzz.. Lepas tu memang tak akan terfikir patplohpat kali dah.. Hehehe.. :D

      Delete
  28. ek eh .. kek ular !? comelnyee . inilah ular yg comel yg pernah teya tengokk .hihi

    ReplyDelete
    Replies
    1. Pavlova ular.. Memang comel kan teya.. Hehe.. :D

      Delete
  29. macam takut je nak makan ..hehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. Makan kepala dulu.. Conform hilang takut.. Hehehe.. :D

      Delete
  30. Kalau cenggini, memang akan dimakan oleh Cik Senow yang pelahap tahap paling tinggi ini :D Tapi, sayang pulok nok makan. But once dah masuk sesuap dlm mulut, makan jelah sampai habis ^_^

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sama la kita Cik Senow.. Memang pelahap.. Hehe.. Tengok lama-lama Pavlova tuu memang tak sayang dah.. Bila perut tu dah lapar, masuk jugak.. Hehehe..

      Delete
  31. walaupon scary tpi nmpk sedap..yummah

    ReplyDelete

Assalamualaikum Tuan Puan Komen yang Cantek & Hensem .
Sila Tinggalkan Komen Anda Di Sini .
Satu Pun Jadi lahh . Hekhek ^_^

✿✿✿✿copyright©2011-2014 all rights reserved by fiza suhaimi✿✿✿✿