23 May 2012

Wordless Wednesday : Entah Hapa-hapa

Assalamualaikum and Hye Readers..

klik gambar untuk tumbesaran

Boleh tera tuu? =.='
TENYEN??????? adakah Stress?
hakhakhak..
kawan dia pulak rajin terjemah bahasa dia..
Budi bahasa budaya kita.. ^_^v

Thanks For Reading

32 comments:

  1. suka sgt mencarut haiyooo

    ReplyDelete
  2. ha ha ha..boleh bunuh diri owg tu..semakin tekanan..:P

    ReplyDelete
  3. @ Hairy : haha.. dia tengah TENYEN tapi kawan dia plak nak BUAD lawak..

    ReplyDelete
  4. @ sis92 : budak2 laa sis.. =.='

    ReplyDelete
  5. @ Selendang Merah : haha.. :P

    ReplyDelete
  6. hahaha serius lawak ohh, lagi dia tgh tension lagi lah kwn dia yg komen tu buat dia tmbh2 tension. HAHA

    ReplyDelete
  7. Online pakai hp mmg membengangkan..xdpt baca pix 2 :'(

    ReplyDelete
  8. Ok da baca..tp xleh tekan "write a comment" bwh tu..kalau tak mmg nahas la..hahaha

    ReplyDelete
  9. @Nur Aischa : haha.. kesian plak kt dia.. janji kawan dia punya comment memang stail.. haha..

    ReplyDelete
  10. @Mk Syahir : Mk memang tak ditakdirkan tinggalkan respon dekat sini.. kehkeh.. :P

    ReplyDelete
  11. haha! TENYEN gila!!! perkataan baru..haha! lawak2...

    ReplyDelete
  12. Apa yang lawak sangat tue? hihihihi

    ReplyDelete
  13. mcm juru bahasa dah jadinya..hihihi

    ReplyDelete
  14. dia tgh TENYEN?? typo kah ittuu. haha. adeh XD

    ReplyDelete
  15. hahaha ! padan dengan muka orang tu . dah la buat cemar bahasa . lagipun , kalau tak nak luah perasaan baik luah kat Tuhan dp luah kat FB ..^_^

    ReplyDelete
  16. perkataan pelik yg baru ea kak fiza...hahhaha

    ReplyDelete
  17. haha..gelak guling2..tenyen?ape kebenda tu?tenyeh kot

    ReplyDelete
  18. haha. memang padan pon kne troll budak nih. kahkah

    ReplyDelete
  19. haahaha...juling bijik mata nak translate ayat camtu..bahasa negara mana la dia guna nih..kehkeh

    ReplyDelete
  20. nyampah bace nk eja cmtu.. alahai

    ReplyDelete
  21. HAHAHA. Macam2 lah. Gelak sorg2 baca entry nie. Rajinnya kawan dye 2 tlg translate kan? Ngee. Mmg xde keje la tuh. Hohoho =P

    Jagalah tutur kata sbb tutur kata tuh la mencerminkan peribadi kita ^_________*

    ReplyDelete

Assalamualaikum Tuan Puan Komen yang Cantek & Hensem .
Sila Tinggalkan Komen Anda Di Sini .
Satu Pun Jadi lahh . Hekhek ^_^

✿✿✿✿copyright©2011-2014 all rights reserved by fiza suhaimi✿✿✿✿