24 May 2012

Maaf, Kita Hanya Sekadar Kawan

Assalamualaikum and Hye Readers..


Awak.. Saya tidak ada masa nak berkenalan apatah bercinta.. Semuanya hanya sekadar kawan semata-mata.. Tidak ada yang lebih dan tidak ada yang kurang.. Maafkan saya.. Apabila melihat dirimu bahagia, saya turut menumpang bersama.. 

Ingatlah kamu akan janji Ilahi, "Ketika Allah swt menginginkan dua hati bertemu, Dia akan menggerakkan kedua-duanya.. Tidak hanya salah satu.. Dan apabila dua hati itu mengingati yang satu, maka mudahlah bagi kedua-duanya untuk bersatu.."

-->> Maaf, kita hanya sekadar kawan.. Hati saya terlalu tawar untuk bercinta semula even buat kali yang keduanya.. :')

Thanks For Reading

18 comments:

  1. bila tiba masanya hati itu akan dibuka ;-)
    nice dear ;-)

    ReplyDelete
  2. nice entry..emmm tersentuh hati ni :(

    ReplyDelete
  3. atie pijam ayt fiza taw ..
    nice story .. :)

    ReplyDelete
  4. nanti ada masa , ada lah yang akan jadi pasangan kita :)

    ReplyDelete
  5. haiyooo what happened..tkpe2 kita tunggu si dia yg lafaz aku terima nikahnya itu yep :)

    ReplyDelete
  6. tak mengapalah, biarkan cinta itu untuk suami kita suatu hari nanti.. insyaAllah, be strong.. kalau ade jodoh adelah, just fokus on ur future... ^.^

    ReplyDelete
  7. Hmmmmmm... Luka dihati mmg susah diubati.. Walaupun luka sembuh tapi parut tetap ada

    ReplyDelete
  8. serius luka dihati memang susah nak sembuh malah memakan masa bertahun-tahun nak pulih..

    ReplyDelete
  9. nice words... dear, sy tag awk! :)

    ReplyDelete
  10. nice.. insya Allah kalau da jodoh takkan kemana.. :)

    ReplyDelete
  11. sib bek la k.el dah kawin
    kalo x jenuh gak lah nak bercinta ni kan
    alhamdulilah 6taun bercinta..skrang dah beranak pinak..tp miss our memory ms kapel2 dulu hehehehe

    smoga adek dpt temu jodoh yg baik2...jodoh x kemana hehehe

    ReplyDelete
  12. part2 kapel ni mmg byk dugaan..apatah lg bila dh bertunang..alhamdulillah bila dh kawin, lg mengeratkn hubungan. hope sis jumpa yg seideal, yg soleh, yg mmpyi sikap bertggjwb.

    ReplyDelete

Assalamualaikum Tuan Puan Komen yang Cantek & Hensem .
Sila Tinggalkan Komen Anda Di Sini .
Satu Pun Jadi lahh . Hekhek ^_^

✿✿✿✿copyright©2011-2014 all rights reserved by fiza suhaimi✿✿✿✿