8 May 2011

Wajah Baru

Assalamualaikum and Hye Readers..


Syukur Alhamdulillah.. Lega sudah.. Dapat jugak aku bernafas dengan lega.. Akhirnya siapa jugak aku mengedit blog kesayangan aku ni.. Mata pun sudah penat.. But it's okayy.. Esok still cuti sekolah.. Horayyyy.. 

Korang boleh tengok gambar yang dekat atas tu wajah blog aku yang tersangatlah lama dan yang tersangatlah buruk.. Rasanya memang dah lama aku tak touch up blog aku.. So kali ni wajah blog aku yang baru bertemakan pinky pinky..

Okayy la korang.. Sekarang pun jam sudah menunjukkan pukul 2.30 pagi.. Jari jemari aku pun sudah mogok.. Apatah lagi mata.. Heeee.. Tata korang semua.. Goodnite Para Bloggie..


Thanks For Reading
✿✿✿✿copyright©2011-2014 all rights reserved by fiza suhaimi✿✿✿✿