27 September 2011

Has be Done

Assalamualaikum and Hye Readers..



Alhamdulillah.. Akhirnya habis jugak trial stpm.. Selama 3 minggu aku berperang dengan exam.. Bagai nak gila kepala otak aku ni.. But it's okeyy.. Usaha tangga kejayaan.. Hari ini last speaking test.. Boleh tahan jugak soalannya.. Aku kena candidate C.. Memang lega yang amat.. Sementara candidate lain tengah speaking dan mengutarakan idea mereka, aku sempatlah jugak keluarkan idea-idea aku yang sangat bernas itu.. Bernas lah sangat kan.. Cakap pun tunggang terbalik.. Kalau lah aku rakan semula apa yang aku cakap itu.. Sure korang ketawakan aku..

Anyway.. Aku merasakan yang aku sudah lakukan yang terbaik untuk diri aku, family aku dan cikgu-cikgu yang tak jemu-jemu mendidik aku sehingga aku boleh berdiri dengan kaki sendiri dengan penuh keyakinan.. Lastly, I believe that I can do it for myself! Doakan kejayaan aku okeyy para bloggie.. Aamiin..

Thanks For Reading

No comments:

Post a Comment

Assalamualaikum Tuan Puan Komen yang Cantek & Hensem .
Sila Tinggalkan Komen Anda Di Sini .
Satu Pun Jadi lahh . Hekhek ^_^

✿✿✿✿copyright©2011-2014 all rights reserved by fiza suhaimi✿✿✿✿