18 February 2011

Berpicnik di Batu Ferringhi

Assalamualaikum and Hye Readers..

Wwwaaaaa.. Letihnya. Baru balik dari berkelah dekat Batu Ferringhi, Penang. Siapa yang tinggal area Penang tahu bebenor la kan ? Best sangat aku pergi berkelah dekat Batu Ferringhi. Aku join dengan member kelas adik aku. Dorang sporting habis yang sungguh whatever. Hewhew.. ^_^v

Lepas kami enjoy dekat Batu Ferringhi dari pagi sampai petang, then kami pergi Queensbay plak. Aku dapat la jugak beli baju baruu. Macam mana? Macam mana? Lawa kan? Lawa kan? Kehkeh.. Siap ada gambar Lollipop lagi. Entah kenapa aku taksub sangat dengan Lollipop. Hmm ada apa sebenarnya dengan Lollipop tu? Hanya aku saja yang tahu. :)

Lollipop Pink
Sekarang kan akhir tahun. Gila-gila punya SALE lah. So aku apa lagi. Sure kena beli sehelai right? Hakhak.. Aku ingat nak beli dua helai tapi tapi  takut tak cukup bajet sebabnya lepas maghrib kami nak pergi Pesta Pulau Pinang plak. Wahh, berjalan sakan! Shopping pun sakan la jugak kan! Hekhek ..

Bukti gila sale!
Okeyy okeyy sekarang kita tutup cerita Queensbay and kita bukak cerita Pesta Pulau Pinang plak. Then bila kami sampai jee dekat Pesta Pulau Pinang, baru aku borong macam-macam. Macam-macam ada. Murah-murah belaka. Borong punya borong sampai laa tak cukup tangan nak pegang. Tuu pun nak jadi isu. Biasalah teruja. Hewhew.

Thanks For Reading

No comments:

Post a Comment

Assalamualaikum Tuan Puan Komen yang Cantek & Hensem .
Sila Tinggalkan Komen Anda Di Sini .
Satu Pun Jadi lahh . Hekhek ^_^

✿✿✿✿copyright©2011-2014 all rights reserved by fiza suhaimi✿✿✿✿